Пыталась отправить жалобу в Aliexpress, но она не отправляется (зависает) или нигде не отражается.

Hello! 08/12/19 I paid for two orders for embroidery threads. The first online payment from the mobile app in the amount of 56.47 rubles(for white threads, in the amount of 12 pieces), the second in the amount of 615.97 rubles( for colored threads, in the amount of 200 pieces). I attach a screenshot of the payment. Links are provided to the sample product. I received a message from Aliexpress that the payment has been completed and that the payment has been received. When I went back to my account, I didn’t find any orders there, as if they weren’t there. They weren’t there either. I tried to send a complaint in January and early February several times, but sending the report sometimes hung up, then was not reflected anywhere…Please deal with this situation, where did the orders go? I hope that the reputation of the Aliexpress site is important to you.

СКАЧАТЬ МОБИЛЬНОЕ ПРИЛОЖЕНИЕ ALIEXPRESS

Как подать жалобу после закрытия спора на Aliexpress?

На вопрос ответил эксперт по Aliexpress:
Ответов на этот вопрос - 2
Али Профи

Добрый день. Жалобу на продавца или на товар нужно отправлять через эту форму https://aliprofi.ru/links/zhaloba
 
Там нужно перед отправкой поставить галочку о согласии на все что там написано.
 
Еще лучше, если вы свяжитесь с поддержкой в чате (там можно вызвать живого человека, если будете настойчивы) и попробовать решить с ним проблему.

Али Профи

Так же обратите внимание на формат и размер фото, которые вы прикладываете, они должны быть формата .doc, .docx, .pdf, .jpg, .xls, или .xlsx.
 
Вы можете загрузить не более 5 файлов, размер одного файла не должен превышать 5MB.

Ваш ответ

4 + 13 =

Похожие вопросы по этой теме...